| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
Wednesday, November 10, 2010 | 11:40 PM | 0 comments
aku teringin kaki yang menawan.. tengoklah kaki aku nie! besaq! gaban!
semua ada.. macam2 ada...
aku nak kaki aku mcm dlm gambaq nie... AMBOI...!
cantiknya kasut...!! beli kat mana?? cek nak beli gak...
kat jitra mall ka?? jitra mall banjiaq larrr...
EH! SILAPPP!
dah abih dah lar banjiaq.. ayaq kering dah.. toksah dok cita lar pasai banjiaq nie..
boring! ohh.. kita balik kepada topik kaki...
kawan2 aku semua ada kaki lawa...
kaki depa sebijik cam model2 tuh.. toi ka???
betoi kot noh... tapi dah tuhan bagi..
terima jer lah.. apalah cek nie... nasib baik ada kaki..
kalau x dak cam na?? kita harus bersyukur dengan apa yang kita ada..
aku bukannya nak buat ceramah.. bukannya apa..
aku tengok... ada jugak manusia yang x penah bersyukuq langsung!
sepak macam2! mentang2 lar ada kaki.. x caya???
mai sekolah aku.. tengok lar mcm2 benda yg rosak disebabkan ada manusia yang asyik dok sepak ja...
humm.. dah arr.. bye...

Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome