| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
KITAK BADEK BABOOONNN!!
Sunday, November 21, 2010 | 10:55 PM | 0 comments
aku x tau lar bahasa sarawak aku tuh betoi ka dak..
sepupu aku yg ajaq...
maksudnya ialah:
KAMU MACAM BABUN!
apa masalah plak nie..?
saja.. nak lepas kan geram utk org yg x guna langsung!
okey... lupakan ...tenang...


kita p topik lain...
PAKKEPAKEBUMKEBUM!!! PAKKEPAKEBUMBUM!!!
aik? bunyi kompang!
oohhh.. saya di sini ingin mengucapkan
'SELAMAT PENGATIN BARU KEPADA...
ACU TEH DAN UCU BOBO.... (eeewwwww)
minggu depe jgn lupe p kenduri depa noh...
semua dijemput.. jgm malu2... jgn segan2..
mkn tambah 5 kali noh... jgn malu2!
meh sini! i want to show some picture to you!
this picture is belong to acu and ucu... (eeewww)
sweeet couple.... but this one is not my acuAlign Center and ucu pic...
OMG! who this crazy people?? aku rasakan depa kena dok tanjung rambuan...
kalau tanjung rambutan penuh,, p tanjung durian! hohoho..
well... this is my acu and ucu.. chehwah2...
dah bergelar suami isteri lar... BMW, eh! BMW plak dah! silapp...!
BTW, congrats guys..!!! (it's hard to say this)
amboi... bagai pinang dibelah dua.... pasangan yg sngt sesuai...
p/s: saja nak puji.. nak bagi depa kembang pungkok... kik kik kik...
ehem2... big and small... hik hik hik
hah! baru aku teringat! depa beli kat pasar malam kot cincin tuh..
sbb mcm pernah nmpk ja cincin tuh..
(lawak ja) :P

amboi... lepas depa diiktiraf sbgi suami isteri,,,
terus p sewa guard... kaya ngat aih!
drpd sewa guard, biaq beli pizza kat aku lagi baguish!
aku tngh mengidam pizza nie!! ( pizza... my dream...) :)


cheh... cheh... anak dara sapa nie?? anak dara haji ghazali larr...

p/s: yg pki baju hitam tuh org jepun.. nama dia misato... dia kakak angkat aku yg ke 99...

kalau ada yg terkasar bahasa, saya nak minta maaf awal2...

kot2lah ada yg terasa... i am sorry...

p/s: mai noh kenduri kahwin nnt... semua dijemput hadir...

alamatnya ialah jalan 23, taman swantenhem, new jersey, america..

:P

~SEKIAN~


Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome