| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
MY ACU'S WEDDING!
Tuesday, November 30, 2010 | 10:38 PM | 0 comments

a'ah.acu thirah,anas,aku



hohoho.. x sangka acu aku nie dah kahwin.. masa hari kenduri aritu kan aku makan banyak lol... sampai kain aku ketat nak mampuish! aku rasa aku nie semakin gemok kot... memang aku nie gemok pown... kuang kuang!
meh aku cita sat.. ada lar student acu aku mai dngn menaiki 2 bijik bas.. form 5 semua..mai dari skool depa... ada lar student laki nie... (geng lar).. masa aku ngan sepupu aku p bagi bunga teloq.. eh! bukan bukan bunga teloq! souvenier lah... semasa aku dok sua kat depa, depa pon kata "maceh akak...." sambil sengeh2 macam kambing tua... akak?? aku nie dah lar rendah, bleh panggil aku kakak! HAMPEH! mungkin aku nie muka tua... -____________-
aku geram nak mampuish.. yang sepupu aku dok gelak macam cina tua.. babo betoi lar!
pastu x pa lagi.. pastu depa wat "piwitttttt"... macam amy search tu lah... sorang drpd depa kata "akak, kawan saya nak ngorat akak"... eewwww... mai umah org kata lagutu plak.. aku siku nanti! tapi hensem jugak lah depa tuh.. hahahaha.. gedik! 0____0...


depa pon nak balik.. siap kata bye lagi.. hummm.. aku pon kata bye dgn muka yg hodoh, merah, macam keldai tua pon ada.. buat peace plak tuh! kuang kuang!! cameraman aku sempat tangkap gambaq depa.. nak tngk muka depa?? tok sah lar noh..ampa tngk gambaq acu aku ja noh... :)




pelamin.. so somple...



:)


geng bola tngh buang ayaq besaq...






aku ngan sepupu...



yg sangkaq burung tuh pihak acu aku punya..





berehat sat,, buat reja bnyk..


awat aku jadi lagutuh??? huduh nya..



amboiiii.. seksinya...




:))))))

~bagai pinang dibelah dua~



SEMOGA ACU TEH AND UCU BOBO HIDUP BERBAHAGIA HINNGAA KE AKHIR JUA.....

AMIN....

.....................SEKIAN.............................








Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome