| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
Tuesday, November 2, 2010 | 4:59 PM | 0 comments



nak tengok kakak aku dak???


nak dak????




nak ker..???!


ooowwhh.. meh aku tunjuk...





ADAKADABRA....!!!!

kurang jelas gmbq nie...




lawa2!!!




nie lar kakak aku tuh.. lar nie dia bljaq kat UK.. cantik kan dia..


nama dia AISHA SABIATUL ADAWIYAH...


umor dia baru 19 tahun.. muda lagi ..


dia ada BF dah.. hensem gilaa...

nie dia BF dia tuh.. BF dia pown bljaq kat UK...

sama2 pandai lar depa dua nie....


simple and beauty... I LIKE...

cantik dak kakak aku?? kan aku kata dia lawa...

hahaha!!! dia baek sngt.. satu lagi! kakak aku nie pandai nyanyi..

sedap suara dia... suara dia sebijik mcm TAYLOR SWIFT!

bukan mcm aku nie.. suara sebijik mcm KATAK PURU..

katak puru pown lari dengaq aku nyanyi...

banjir dok berlaku kat umah aku tuh..

sbb aku larr yg asyik dok nyanyi...

adoi.. lar nie aku nak kurangkan nyanyian aku..

besaq nnt aku nk suruh kakak aku wat album kat aku...

pasti ramai org beli.. pastu x beli dahh!

dan pasti ramai org masuk hospital sbb dngq suara aku..

hahahaha.. pasti ada org yg sakit jantung, eardrum pecah, demam panas 3

minggu.. hahaha..!! tok sah dok perasan larrr suraya oi...

smpi tua pun ang x kan wat album aih... kalau ada pown.. BENCANA akan berlaku

punya!

..................................BYE...........................................


























Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome