| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
OMG! MY LEG!!!
Tuesday, November 23, 2010 | 9:08 PM | 0 comments
what happen to my leg right now??
well, kakiku terkena kaca disebabkan adikku yg amat amat amat amat kusayangi (-_-).....
dia jatuhkan gelas dgn tidak sengaja lalu jatuh ke atas kakiku...
awwww... x sakit pown.... biasalah aku kan superhero..! mana nak sakit...
aku kan doktor.. doktor ketot... (0_0)...
berdarah jugak lah kakiku ini.. aku ingat darah banyak.. tapi.. x banyak pown..
alhamdulillah.. naseb bek tak darah bnyk... maklumlah, aku nie fobia dgn darah...
aku x leh tngk darah yg bynk2.. ngeri!
aku pon taruk lah ubat kat kakiku itu..
lepastu tidoq lah aku... hah! bercakap tentang tidoq.. best..
semasa aku di kampung... aku with my very very very lovely cousin... (eeeww)..
tidoq kat depan tv.. kami hampaq 'toto' lepastu beradu lah....
krooh krooh.. tudia! bukan main lagi tidoq!
tudia! kami tidoq buas nak mampuish!
semasa aku tngh dok tidoq, tiba2 ada sth ka mukaku...
aik? benda apa plak tuh? rupa-rupanya.. kaki sepupu aku rupanya...!
ewwww.. dah lah kaki tuh busuk!
apa nak jadi nie hah? ceh mula2 tidoq bukan men sopan... pastu..
buas sakan! apada...
pastu kami bangun pukoi 7 lebih2 kot..
pastu makan, pastu eat, pastu tngk tv, pastu online, pastu go fishing,.....dll..
hoow interesting dok kat kampung nie... segaq2 udara kat sini!
okey... sayonara.. nak p tngk sukan asia nie! bye!




.................SEKIAN.................

Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome