| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
Sunday, November 14, 2010 | 1:32 AM | 1 comments
tajuk cita saya ialah 'kerja2 yg saya wat masa cuti'...
first! tepuk tangan dulu.. baru meriah.. suasana harmoni..
1 malaysia!!!
okey.. first thing yang aku wat ialah tengok tv..
aku x kesah nak tengok cita pa pown..
semuannya aku tengok.. kecuali ada lah yg aku kurang sukeeee....
cita hindustan, melayu,korea, james bond, megamind, hagemaru, jepun,axn, gxn,
kita pendekkan cita.. semuannya aku tengok lah..!
hah! DISNEY REPUNZEL akan ada dipawagam nnt!
kena tngk nie!
okey.. balik kpd cita TV..
tiap2 pagi,malam,siang,petang..
ku pasti tngk tv...
kalau x leh tngk tv...??
aku akan jadi hyperactive...!!
second thing mesti lar online...
kalau x online x sah lar cek mek oi..
tapi kenkadang..!!!
adik aku rampas laptop aku..!
HAMPEH!!
sekeh pala nie baru tau!
aku akan bukak fb,blog,youtube,games..
games??
huhuhu... mesti lah cek men games..!!
x men, x sah!
third..!! makan lorrrrr...!
kalau x makan..
bisah kurus aku.. aku nie sejenis kuat makan.. sbb tuh aku makin gemok!!
gemok gedempon..!!
pon...pon... (idlan)
fourth ialah p kenduri..!!
aaah..!!!!!!!!!!!!! cukup membosankan!!!!!!!!!!!!!!!!!
tapi kengkadang best gak lar...! bleh mkn freeeeeeeeeee n sedapppp oooo!!
hahaha.. itu larr aku wat masa cuti.. ada lagi tapi malas nak tulisss!!!
aku x p tuisyen masa cuti..
sbb aku dah 'cup' awai2 ngan ayah aku..
aku kata kat ayah aku "ABAH,,,,,,, KAKLONG ABAQ SIAP2 NOHHH CUTI NIE KAKLONG X MAU P TUISYEN"
hahaha,, tengok2... baik kan aku.. kan3???
cudah2 lar tuh.. lengah tangan dah nie... seeee you soooonn!!!!!
:)

Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome