| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
DELETE!
Sunday, December 26, 2010 | 4:35 AM | 1 comments
borink. borink. borink. sungguh borink blog aku so aku nak delete dan aku tngh mencari cara utk mendeletekan dia. makin hari makin malas aku nak tulis blog. blog, aku sori. aku ada pakwe baru dah. so kita break up. takat nie sudah hubungan kita. aku TERPAKSA jatuh cinta ngan buku. sejarah baru aku baca bab maharaja meiji. rajinnya aku. baru baca bab tuh. org len baca bab last dah. ang baru bab tuh. koman spana nya ang nie. (ayat power nak buh kat karangan)

kawan2 aku F3 semua dpt result cemerlang, terbilang, gemilang! 8A! 7A! syabas kpd kak wawa, naim, kak siti, suhail (ore ganu), kak fikah, bla bla bla bla.... ramai nya sepupu papat aku dpt result elok. aku? belum tentu lagi. macam mana depa belajaq? terer sungguh! macam mana nak jauhkan diri drpd laptop, fb, blog, tv, makanan (silappp) kawe sayo kat ganu nu, hebat2 belako! depa baca buku kat sana. kalau aku dok kat sana, "MAMAK! MILO BENG SA! terasa rindu masa dok ganu dulu. dok sana bestttt! bleh mandi pantai ari2! bleh hitamkan kulit! bleh makan kupok lekor! besttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!

bercakap balik mengenai blog dan buku. bleh dak bgtau aku cara delete blog? kalo bleh, bgtau aku noh... nk tanya, best dak novel form 3? kalo x best, x mau baca. kalo best, x mau baca. (lawak bodo) pasai buku, aku tngah dok pulunn sikittt.... pasai blog tuh, aku lawak ja kata nak delete. belum masa yg sesuai utk delete. nnt aku delete. ok? td saja nak wat lawak tua.

mimpi? malam td aku mimpi aku ngan myra p shopping masa pmr! kami ponteng skolah pastu teruish nek bas pastu p pacific! aku beli kasut ngan baju. myra beli kasut ngan jam. bnyk gak aku beli. pastu keputusan............. x mau habaq! hat tu ja mimpi aku. ok! bye! aku ada date ngan pakwe baru aku yg terdampar atas meja. bye! see you one year soon! maybe!

Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome