| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
SAYA BUAT KEJA BODO!
Monday, December 20, 2010 | 10:36 PM | 0 comments
baik ka jahat? aku rasa aku nie jahat. sebab aku telah membuatkan sstengah org marah.
sebelum ampa scrol ke bawah,aku nak minta maaf sbb menjahanamkan muka org. memang jahanam betoi aku nie! aku mmg x berniat nak wat camtuh. so,aku sorry... (aku tau.ayat mmg poyo) semua nie cuma main2... kerja nie aku n adik aku yg buat. kami mmg x betoi. sbb, km baru ja lepas dari kandang monyet. jadi,, faham2 jer lah... okey, sekali lagi drpd aku: SORRY.
:(
sorry sekali lagi... :(
maafkan i sbb buat laguni. maafkanlah i!!! (mcm hindustan plak dah)
tapi i'm your biggest fan!!!! :)

pasaipa aku perasan ngan dia nie plak dah. patutnya ngan org len. kawan2, nie just tipu2.
harap maklum.




omg! hahahahaha. jahat nya aku! nie angkara adik aku n aku. bijak dak kami?
mmg bijak pun! bijak! mmg bijak!


sori kawan2. aku mmg x betoi. aku sori...
kalau nak marah pon , marahlah... aku reda.... (poyonya!)


muahahahahahahahaha. sapa x tau. lawa sngt! (ok,aku tipu) mmg tersangat lawa lah...!
bleh masuk changlun next top model. ya lah.. jadi model huduh bleh. jadi model lawa mcm hanis zalikha, bleh blah!
akhir kata. aku sorry. kerja nie bermula selepas aku baca buku (bacalah jugak) and ternmpk adik aku buat keja nie. so, aku pun ikut sekali. dan sarah pun terikut lah jugak.
kami mmg adik beradik yg sngttttttttt cerdik.(maksudnya mmg kureng cerdik)
bye. aku nak p mkn durian. wan aku bawak mai sini lepas dia balik dari kebun kat perak. fuh! sedap! tak mau cita pnjg2. selamat sore!


Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome