| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
MEREMPIT!
Thursday, January 20, 2011 | 3:46 PM | 0 comments

haritu aku ada kata nak rempit ngan fatma. mmg kami dua rempit pown. tapi disebabkan kapcai tuh x dak brek, fatma terpaksa bawak slow. stg bawa laju terpelanting plak. sbb x dak brek. first, km p umah ikah kri. pi2 tngk dia baru balik. dia kata dia nak salin baju sementara km p tngk umah fatma. lepas tngk umah fatma km ngan ikah pown p lar umah ikah li. amboi. awat nama semua ikah2 nie. pastu p umah dia. dia x mandi plak. pki baju skolah tp kain x pki pown. seksi gila. lar nie org pakai feshen 'pki baju skolah tp x pki kain skolah'. lagutuh ka? pastu sembang sat.

pastu dia jamu yorgurt plak. sedap gila. pastu km pown nak bergerak lah. km bercadang nk p umah abang nazif tp dah lewat dah. umah abg nazif dekat ja ngan umah aku. pastu km pown p kedai rajen. kedai rajen tuh kedai favourite adik aku. km p beli 'aishkwen'. sedap gila! fatma belanja km semua. km pown menikmati lar 'aishkwen' tuh. pastu ada beruk dok tngk km. gila betoi beruk nie. p usha km plak. siku nie baru tau. oh! hat tu ayat asnal. pastu km pown nak going home. pastu kapcai km buat hal plak. dia x leh nk start. mampuish aku. nak wat camna nie? pastu ikah kri menunjuk kepakarannya utk menstart kapcai uzur.

dia start teroish kapcai tuh hidup. masa dia nak start kapcai tuh, aku sempat lagi kata "CHAIYOK2 IKAH! U CAN DO IT!" pastu km pown balik. say bye2 to ikah. "BYE! SEE U BESOK!" amacam okey dak ayat aku? smpi umah aku nmpk dia nek moto. hehehe. sempat usha lagi. apada....! km masuk umah pastu tngk ada gmbq tiramisu. naseb bek x abih lagi. km pown tngk lah gmbq favourite km sambil minum ayaq milo. pastu wat keja kolah. pastu tepat kul 8.20 p.m. parents fatma mai dah. sedih gila. awat fatma x tidoq sini saja. fatma pown baliklah umah dia.

takat sini sajalah cita aku. aku nak pesan kat ampa nie. kalo nak merempit kena check moto dulu. jgn jd cam km. bawak moto x dak brek. helmet pown x pki. terer dak km?terer lah nohh..
bye. aku nak blah nie. aku lapaq nasi. maklumlah aku dah semakin gemok nie. kalau badan dah gemok, perut pown mesti besaq! kalo perut besaq, aku kena mkn bnyk lar. muahaha1 bye!

Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome