| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
result!
Tuesday, February 22, 2011 | 2:35 AM | 1 comments
happy. wippy. yippy.

arinie gilaaaa best!

sbb aku dpt result elok!

nak abaq nie..

org kat sini dia nie 'ciwi' sikit...

sebabnya dia 1time dpt 1**%..

besalah org 'kureng' pandai.. mestilah ciwi...

tapi dia kena sedaq sbb nie baru 1 exam, bukan trial,

bukan pmr...


tapi..alhamdullillah.. aku dah dpt 4A setakat nie...

sej x wat g.. tngh dok pulun 20%.. eh! 5% lar...

bi,geo n blablabla x dpt g...

harap2 sej senang nohhh..

kelmarin kan ada exam seni,

kami semua kena lukis gmbq burung helang..

org lukis burung helang,

aku lukis ayam yg obesiti..

demok! sebijik mcm tuan yg lukis dia...

kesian burung helang tuh...

aku panggil dia

"mr.f"

or

"mr.fat"

cian....


hah! rambut si hadif tuh.. mcm helmet tau dak..

sebelum aku meneruskan cita,

"hadif, aku sorry"

ok, sambung cita,

betoi... aku x tipu.. lawak gila!

dia macam kaum 'red indian'

yg mcm dlm gmbq twilight eclipse tuh..

tapi.. rambut dia lurus..

mcm buat rebonding...

"eh, awak buat rebonding ke?"

"x, saya guna rejoice. pakai jari je"

"ohh. tapi mcm buat rawatan rebonding lar"

"mestilah, rambut saya yg paling 'terHELMET' di dunia!"

?????

hat tuh aku ambik sikit2 dlm iklan rejoice..

tapi aku x minat rejoice..

aku pki shampoo pantene..

pelik dak aku? asyik dok tukaq shampoo ja tau...

mula "matahari sutera"

pastu "carry junior"

pastu dove..

pastu pantene......

pastu...... ?

pastu 3!

awat bercerita pasai shampoo plak nie..

tapi takpalah.. bye!




Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome