| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
Tuesday, March 29, 2011 | 1:44 AM | 0 comments
harinie, mmg best dan x. yang bestnya aku ngan cek amira amran

dok gelak smpi nak terkeluaq gigi kat dlm bilik tayang.

km dok sembang ngarut. kalo ampa nak kwn ngan km 2,

kena sembang ngarut dulu.

k, sambung balik. pastu ada dua insan yg sdang menjamu selera kat atas lantai.

fuh!!

bau nasik lemak yg depa makan tuh menusuk ke dlm hidung..

aku meleleh ayaq liuq tngk depa mkn.

tapi depa melanggar peraturan bilik tayang.

bilik tuh x dibenarkan membawa masuk mknn.

tapi depa bawak gak.

tunggu jap!

aku pown ada bawak masuk jugak mknn dlm bilik tuh.

oops! kantoi!

jgn gtau cikgu norizan nohh,

tidak mati katak aku.

pastu km tngk gmbq just for laugh ngan upin dan ipin!

layannnn!

yg x bestnya, kaki aku lenguh sbb choral speaking.

adoi. lenguh gila... =_=

dah lar skrip x hafal bg abih g.

x pa nnt aku hafal. (kalo rajin) demi choral, aku sanggup

berdepan dgn taufan dan panas terik....

eh! lawak ja. kena panas, hitam lah aku.

mmg hitam pown.. kenyataan...

okey, takat sini jalah. bye!


edward: i'm so dissapointed... =__= (sad?)



Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome