| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
kebun duhigyan
Saturday, March 19, 2011 | 7:16 PM | 0 comments
masa ari khamis aku n family bertolak pukoi 7. masa tu km suma x breakfast lg. suma perut dok berbunyi. smpi ja kat gurun, km makan. habaq mai, mknn kat sana mahal! kalo p sana
kena bawak bekal. bukan sedap mana pown mknn kat sana.
aku masak lg sodap.. chewah2..
pastu km meneruskan perjalanan....
smpi ja kat beruas, jalan tuh bengkang bengkok..
mcm ulaq kena palu.. drpd aku dok pening sbb jalan tuh,
biaq aku tidoq lg baguish.
aku terus tidoq. tidoq. dan terus tidoq.
pastu ada suara memanggil aku,
"kaklong, bangkit keh. smpi dah umah tok."
aik? copatnya smpi!
pastu km menjamu selera sajian yg tok kesayangan aku wat.
sodap bonar! (tercakap perak plak dah)
pastu tiba2 ja aku rasa nak demam...
pastu aku pown p tidoq.
mama aku rasa badan aku.. tngk2 dia kata aku demam panas.
terpaksa lah mkn obat.. meluat betoi dgn obat!
semasa aku d perak, aku x penah rasa seulas durian pown!
sbb aku demam. jealous tngk depa dok mkn.
bau smpi menusuk hidong! yg adik aku dok nunjuk kat aku.
hampeh! pastu ari sabtu km pown balik.
aku rasa cam x mau balik ja. rasa nak dok sana smpi bila2!
aku ada berita baik nie. disebabkan aku deman.. aku x gadoh mai sekolah!!!
yipppppy!!!!!!!!!!
bye! :)


p/s: aku geram benor kat budak sore ni. asyik nak niru org jo.
org minat hat tuh, dia pown nak minat jugok.
hampeh benor budak tuh. sabor jor lah!
x pa2. nnt kita bakor umah dia!
kita bakor! kita bakor!
:)



Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome