| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
UNLUCKY MERENTAS DESA
Wednesday, March 9, 2011 | 10:42 PM | 2 comments
ok, first memang aku sedih gila. sbb aku x dpt nk finishkan larian aku. nak tau sebab pa? bacalah cerita kat bawah nie dulu. ok? ini cerita sebenarnya:

pada waktu pagi yg aman dan damai , suraya atau lebih dikenali sbgi 'aku' naik bas utk pergi ke sekolah. hari ini, sekolah aku ada larian merentas desa. apabila tiba di sekolah, aku mkn roti dan berjumpa ngan geng2 aku. pastu kami p padang untk warmin up. pastu kami menunggu untuk memulakan larian. maklumlah, km kan junior.. mestilah bg senior p dulu.. toi dak? pastu benda pa tah pengetua dok pegang tuh.. benda tu pown dibunyikan oleh pengetua.. lalu km pown berlari-larian... ada yg berjalan... dan ada yang meniarap.. (hat tuh lawak ja)

semasa berlari, aku berlari ngan hidayah form 2.. pastu aku bagi dia p dulu. sebab aku kan lembab.. pastu aku lari ngan tydut (zetty)..kami bersembang kosong.. TIBA2! aku terasa nak termuntah! lalu perutku sakit! pastu mataku dah kabur! aku x nmpk pa dah! naseb bek ada teacher aini kat situ, aku bgtau dia. dia kata"YA ALLAH! MUKA KAMU PUCAT SURAYA!", lalu dia bagi aku ayaq. lega sikit. aku tarik nafas. pastu ambulan mai. eh! bukan ambulan tapi kak nat yg membawa motor.. dia bawa motor.. FUHH! laju mcm cheetah! best gila nek moto ngan dia.. sempat lagi aku menghirup udara segar..

pastu smpi kat sekolah, aku rehat. pastu boh minyak angin. akhirnya legalah aku... alhamdulillah.. pastu aku balik ngan asnal. dialah yg bnyk menolong aku. thanks asnallll! your my twin dude! rumah dia lawa gila! besaq! dan menawan..... ok, pastu mama mai ambik aku. pastu aku balik dan terus bukak laptop.. dan tamatlah cerita ini....

ok, hat tuh ja cita aku. x jadi aku nak mengupdate blog pasal bowling.. sorry kalo panjang sngt aku punya cita... memang first time aku pitam. bye.. tengah letih nie.. nak p rest.. satgi nak p tuisyen.. :) and congrats myra sebab dapat no 4 dlm merentas desa bawah 15 tahun...!

Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome