| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
x dak keja~
Tuesday, April 5, 2011 | 2:37 AM | 1 comments
arinie aku sngt malas nak buat homework... so, aku dok pikiaq keja bodo apa yg aku nk wat. pastu semasa aku tngh dok pikiaq, aku teringin nak tangkap gmbq pelik2 kat webcam... jadi, anda semua diminta utk bersedia melihat gmbq2 yg pelik sebentar lg ya. sebelum tuh aku nak cakap sikit.. kpd org yg rajin, bacalah buku dan jgn jd cam saya. last minute baru nak baca! kpd org yg baluq liat mcm saya, sila angkat tngn mcm saya.....! HAHAHA! dak aih.. sila baca buku last2 minute yer! LAYAN! sekian! all my weird pics! hee~ malu~ sbb saya x baca buku! (x malu pun. saja wat lawak bodo)



???

lady tergegeh!

teringin nak pki mascara pastu buh ayaq.

akhirnya impian tercapai jugak.

huduh gmbq gila nie! (nmpk demok2)




tngh dok menguap pown leh tngkp gmbq lg...

actually first time aku try cover menguap...




hat tuh asnal yg tulis masa kat bilik kh..

thanks asnal! :)





piwit! pasipa lagunie cik adik? x jadi saya nak ngorat. lawak sngt muka.




nak cuba wat mata terbeliak tapi nmpknya tidak menjadi..... :(





tngh dok usha cicak kat atas..




bahaya dak aku bawak masuk gmbq nie? kalo bahaya bgtau aku noh. aku nk delete!




ok, itulah gmbq2 yg saya katakan itu td. takat nie jer lah!


nak p tngk tv! ceh! kot2 lah nak p baca buku! HAMPEH!


anak sapa x tau?


anak hantu makcik karipap!


MUAHAHA!


TO MY EC: SEE YOU 2MORROW!


sebelum aku belum dapat my DSLR (kalo dapat),


terpaksalah aku tngkp gmbq pki webcam jeerrr...!


Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome