| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
out!
Friday, May 27, 2011 | 5:41 AM | 0 comments
hey guys!!!

kelmarin aku,fatma,hadif,kak falah ngan abang ilmu p tngk wayang..

km p tngk gmbq the pirate of carribean.

habaq mai, best gila gmbq tuh..

semasa dok tngh tngk gmbq tuh, aku dok sebelah hadif,

aku tngk dia mula2 serius..

aku 'sua' popcorn dia x mau ambiq..

dia xmau ambiq aku pown makan lar... (rezeki kan)

lepas tuh bila dah nak smpi tngh2 dah gmbq tuh,

baru dia minta popcorn.

mkn smpi abih plak tuh!

naseb bek aku kenyang dah..

(tipu ja.aku kesian tngk hadif sbb tuh aku bg)

lepas abih gmbq tuh,

km p mkn kat jitra mall cafe...

smpi ja kat counter tuh, km tiga jd blur..

x tau nak pilih mknn apa.

jadi aku wat keputusan nak mkn nasi goreng ayam..

bukan men lama depa masak..

sembelih ayam kot sbb tuh lama..

lepas makan...

km p

JAMMING!!!!

haha! best gla!

abng ilmu mmg pro main drum!

aku bljaq yg basic ja..

kak falah pown apa kurang hebatnya,

style gila men gitar..

smpi bengang telinga aku dok dlm bilik tuh..

lepas jamming , km pown baliklah..

lepas balik, aku kena p tuisyen..

aahhhhhhh...

penat gila.....

rasa mcm nak bw toto ja kat tmpt tuisyen tuh..

pastu balik tuisyen... dan tidoq!

kroooh... kroooh....

aku nak ucapkan terima kasih kpd kak falah ngan abg ilmu

sbb belanja aku mkn, tngk wayang and blablabla...

terima kasih!!

asnal, don't be sad twin!

:)

Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome