| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
Thursday, August 11, 2011 | 12:38 AM | 0 comments

yeah!!!!! trial abih!





helloo! rindu update blog!


bnyk aku nak cita nie tapi x tau mana satu yg nak cita.


btw, trial dah abih!


freedom? x lagi...


nie baru perang kecik, perang besaq x mai g.. (PMR)


nak komen pasal sains paper 2 awat senang sngt...!


gila kepala otak aku nak jawab..


rasanya dpt C dah nie..


susah2! tu lah sapa suruh baca buku last minute!


ok, arinie kolah aku ada wat majlis persaraan cikgu ayob...


huu~ sedey cikgu ayob dah x dak kt kolah dah..


nak reyau sat...


poyo ngat aih.


untuk cikgu ayob:


"jasamu akan kukenang!"


ok, hat tu ja. aku x reti nak bina ayat panjang2..


wey, buka posa nie ampa mkn apa...?


aku x tau g. lar nie aku kureng lalu lar nak mkn..


wey, aku p dulu.


n doakan aku bg aku luluish sains!


bye!


tungu jap! sekolah aku kan mcm dok kat zaman jepun tau dak.


BANG3! mercun sana sini! mercun bunyi mcm tu ka? hentam jer lar!


hampeh betoi sapa dok men mercun tuh...


kpd org men mercun:


"WEY! BLAH AR! X DAK CLASS AR MEN KAT KOLAH.


NAK TUNJUK HEBAT, WAT LA KAT ZOO!


BERUK LEBIH CERDIK PADA AMPA TAU DAK!"


sekian terima kasih! jgm marah pasal tuh okay?


: P












Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome