| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
aku malu.
Thursday, December 15, 2011 | 5:38 AM | 0 comments



yo! hello2!
eh. sebelum tuh kena bg salam dulu kan. baru sopan. =="
assalamualaikum semua. jawab tau.
pada tanggal 10 haribulan disember yg lalu,
aku p kenduri umah bekaih cikgu aku dulu.
masa aku jln nak p khemah tuh kan....
jeng3! aku terserempak ngan bekaih pakwe aku dulu.
ok, tipu ja.
sebenaqnya, aku jumpa ngan org yg aku suka dulu masa zaman muda2.
auuww. makin handsome dia wey.
(sue, could u please control your gediks?)
naik menyampah org tngk ang.
okey. sorry2. aku x leh control perasaan aku.
ok. back to the story~
lepas tuh aku wat x nmpk dia lar. (cis. juai mahai)
control macho lar konon. tp bukan macho pown.
masa aku tngh dok jalan lenggang lenggok tuh,
tiba2 aku hampiaq2 nak jatuh.
aduhhh. dia nmpk sehhh.
muka start merah dah. (tipu jgak sbb muka aku hitam)
so, aku buat x tau ja.
accident kan. bukannya aku sengaja pown.
lgpown masa tuh aku pki heel. tp heel tuh mna tinggi sngt pown.
maybe sbb jln tuh kowt yg berbatu2.
aku tngk org dok gelak kat aku. macam nak p pedajai ja depa tuh.
sabaq2.
k bye. nak pi tngk movie.





seriously, namau pki heel dah p kenduri. insaf2.
kalo ampa nmpk aku pki, bg penampaq kat aku.

Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome