| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
my dream come true~
Thursday, December 22, 2011 | 7:05 AM | 0 comments
sory. blurr~



assalammualaikum~
hahaha. hari nie best gila!
meh aku cita satu story yg amat boring nie. (x mau baca x pa)
pada 22 haribulan, aku iaitu toke blog nie,
telah bangun awai2 pagi sebab.... sebab apa? cuba teka?
sebenaqnya aku nak p jumpa kawan2 aku. bukan nk p ambik result.
haha. pastu aku p sklh dgn kasut x kiwi langsung.
dok sat sembang ngan kawan2 aku... pastu nmpk muka cikgu garang gila.
semua pakat jd muka mcm kambing handsome dahh~
pastu km suma pakat2 kumpoi kat dewan.
ok, masa tuh baru aku mula gila3 cuak.
naseb bek x kencing dlm seluar. haha
masa aku dok layan perasan aku sorang2 kan. x tau fikiran p dunia mana.
tiba2 cikgu panggil nama aku. aku blur gila~
hah~ aku dapat 8A? mimpi ka?
pastu nek pentas teruish cium ustazah. muah2.
then, mak aku nek pentas dan bergambar.. masa tuh aku hinguih meleleh dah.
naseb bek dah sedia siap2 sapu tngn.
bak kata pepatah, sediakan payung sebelum hujan.
pastu salam2 cikgu dan kawan2. dannn balik..
k pastu aku p celebrate ngan family aku kat sungai petani.
dan tamatlah kisah seorang toke blog ini.
terima kaseh. :)





ya allah! nie kes x leh tidoq sebelum result keluaq nie.




aku pki serban. handsome dakk? xD










Labels:


Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome