| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
SACHI!
Saturday, December 31, 2011 | 4:41 AM | 0 comments
-S-A-C-H-I-


assalamualaikum readers.
ok. hari nie aku nak cerita tntg kura2 aku.
or i call it SACHI.
aku dapat nama tuh dari gambaq kawin masal yg agnes monica berlakon tuh lar~
aku rasa nama dia comel. hee~
kura2 aku nie x bnyk meragam. dia aktif oowh.
dan dia kuat makan. dan bila dia nmpk org sah dia kelupuq.
sachi wat lagutuh sbb nak dapatkan perhatian dan nak makan lagi.
kura2 aku mmg pandai.
sebelum aku bela sachi, aku ada bela 2 ekor kura2 gak.
yg sekor tuh ada ketumbuhan kat kepala dia.
walaupun dia x sempurna, aku sayang dia.
then, masa tuh aku balik kampung,
dan bila aku balik umah nak p jamu makan depa....
depa dua dah hilang. :(
ok. aku bela depa dlm baldi (komannya) pastu ayaq mesin basuh aku,
masuk dalam baldi tuh so penuh lar ayaq dalam baldi tuh.
aku pun x tau lagumana ayaq tuh bleh masuk dlm baldi tuh
depa pon mesti lar cabut lari kan.
sedey gila aku. aku sayang gila2 kat depa.
rugi aku x tangkap gambaq depa. rindu~
aku harap depa still hidup g~ :(
aminnn.
k bai. nak p jamu sachi makan.



Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome