| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
cerita gempar
Thursday, January 26, 2012 | 8:45 PM | 0 comments


assalamualaikum~ kalo x jawab dosa, kalo jawab sayang.
lama kan aku x update blog. right?
rindu aku? of couish dak.
k fine. =="
ok. wey, aku dapat angpau! best gila!
k, tuh bukan cerita dia.
jom start cerita.
mama aku ada dengar cerita dari kawan dia.
lepastuh mama aku cerita kat aku.
sebelum nak start cerita nie, tepuk tangan dulu. ok. pandai!
al kisah cerita tuh bermula dari seorang budak laki nie, aku panggil dia 'man' k.
aku x kenai dia pon. 'man' tuh sbgi nama samaran lelaki tuh dlm entry aku nie.
ok. sambung cerita.
man nie seorang remaja yg baru umoq 17 tahun.
tiga hari sebelum raya cina, man tuh bergaduh ngan bapak dia.
bapak dia marah dia sbb man tuh asyik ponteng sekolah ja.
then, man kata dia nk lari dari rumah. dia x mau balik umah dah smpi bila2! (omg!)
apa2 kenduri yg ada kat umah dia pon. dia tetap x akan balik.
actually, kenduri abang dia akan berlangsung tiga hari lepaih tuh. (masa raya cina)
pastu man lari dari rumah then mak bapak dia cari dia smpi 3 hari x jumpa!
pastu smpi hari kenduri abang dia, mak bpak dia dengaq cita bahawa...
man accident.
sebenarnya, masa dia lari dari umah tuh, hujan lebat.
dia bawak moto pastu moto dia masuk longkang. ayaq bnyk kat longkang tuh.
dia meninggal. lepas tiga hari dia meninggal, baru org jumpa mayat dia.
sebab masa tu ayaq longkang tuh dah surut.
mayat dia x hanyut. sbb dia ada pki beg kecik masa tuh.
then tali beg kecik tuh tersangkut kat moto dia. so, dia x hanyut.
org kata masa depa jumpa mayat tuh,
mayat tuh dah x dak mata and perut dia dah kembong sngt...
abeh cerita...
terkejut kan? man meninggal lepaih beberapa minit dia bergaduh ngan pak dia.
aku tulis nie bukan nk memperburukkan maruah man.
cuma nak bagi ikhtibar ja.
al-fatihah utk man.
:)


Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome