| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
budak2 dari UNIVERSITI tanjung rambutan.
Thursday, February 9, 2012 | 5:19 AM | 0 comments
well, assalamualaikum org cantik2 dan handsome2 sekalian.
jawab salam dpt pahala. ;)
ok. tarikh 8 disember amat bermakna bg aku.
nak tau sbb apa?
arituh birthday bestfriend km 'IKAH BUSUK!'.
haha. mmg best arituh.
a lot of fun!
walaupun x dak kek, km x kisah pun.
asai kami happy k!
km baling tepung, kopi, telur kat ikah.
btw, telur tuh aku baling kat ikah tp x pecah pon.
pecah kat lantai ja. baziaq2!
haha. dia siap pki baju lawa2 lg.
haha. kesian dia. terpaksa dia p tukaq baju.
nak gambar? ok nah.



yg pakai baju maroon tuh lah yg plan rancangan jahat nie.
aku dak. aku baik. ;D



birthday girl. haha kesian! ikah nmpk putih berseri-seri lar.
ok. aku menyibuk dlm gambaq nie. =="




seriously, aku bgtau. aku x tau action pa yg aku buat tuh.



stail beruk makya. cun dak kami?



ok. aku harap hubungan persahabat kami akan terjalin smpi bila2.
amin.
kalo salah sorang dari kawan kita yg jenis keras kepala,
kita sbgi kwan kena lembutkan kepala depa.
haha. paham?
aku pon x paham! haha! xD
gege.
k bai.
love u so much ikah. muahhh!



Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome