| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
I Wish That....
Tuesday, March 13, 2012 | 7:13 AM | 0 comments


assalamualaikum wahai gadis2 dan jejaka2 sekalian. sihat?
uhuk uhuk. saya batuk. tak sihat.
k, saja gatai nak buat batuk.
padahal aku sihat walafiat. alhamdulillah.
ampa ada impian?
mesti arr ada kan. x kan x dak kot.
kalo tanya org, "apa impian hang?".
jwpan dia --->"aku harap aku akan berjaya pada suatu hari nanti!"
uh. jwpan yg sama. again.
suma org nak berjaya dlm kehidupan kan.
tapi ada jgak yg jwb laguni ---> "aku harap aku bleh couple ngan awek cun melecun mcm lisa surihani suatu hari nanti...."
?????
annoying. =="
tidak mengapalah. itu mmg impian dia.
nak buat lagumana kan.
haiyooo.
actually, aku x tau apa tujuan aku tulis pasai impian ni.
blurr~ x tau nak tulis pa.
ampa, thanks sbb baca blog aku yg boring nie.
kdg2 aku tngk blog aku boring gila.
itu fakta !
k bai !
^^




Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome