| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
Bad Moment
Saturday, May 26, 2012 | 6:48 AM | 0 comments




Assalamualaikum wahai manusia yang hensem dan cantik :) <----- ikhlas kay.
Saya datang lagi. Ya saya lar. Sapa g. What? Takmau kawan ngan saya. Pasaipa?
Okai fain. P main jauh2. Yang nak kawan tuh, mai dekat2.


Kay// Sori sbb buat lawak bodo plus gedik paria. Aku bukan jenis tuh kay. Eww. 
Tadi aku p kenduri kahwin umah sorang makcik nie. Yes, my very beloved makcik.
Nak tau sapa makcik tuh. Meh patik perkenalkan. Kalo nak buat menantu pon bleh. Dia single. KOT. 



Kahkah. Nie lar makcik cun melecun memakai baju biru menawan itu. Ayat aku mmg tarak tatabahasa yg sempurna kan. So, harap maaf. Sambung crita ya. Okay lepaish makan kenduri kahwin dia. OOPS! Kenduri kahwin kakak dia. Tersasur pula. Haha. Aku p outing dgn Fatma Si Ganas dan Zetty Si Gendut. 

Kami p outing kat Alorstar Mall ja. Aku tersangat alim harini. Pakai baju kurung p mall ya. Tapi bagi aku tuh perkara biasa ja. Gadis melayu terakhir kan. Uhuk uhuk. Tiba2 ja terbatuk plus tersedak.

Memang sakit kaki jalan smpi berjam-jam. Aku tak beli bnyk barang pon. Kay// Tadi aku p kedai kecik nie. Kecik ja lar kedai dia. Nak tngk kot2 dia jual cardigan comel2 (plus murah) kan. Jumpa lar      satu cardigan nie. Comey jugak lar. Tengok2 harga smpi RM115. Ternganga aku. Pastu teruish blah dari kedai tuh. 

Then, kami p kedai yg jual alat2 feminim nie kan. Saja boring. Pastu cina tuh garang gila kot. Aku ngan fatma dok belek2 lipstick nie. Sbb km x tau tuh benda pa sbb bentuk dia pelik sikit. Pastu dgn garang plus serius, dia pon berkata "Lipstick!". Kami terkejut gila kot. Sibuk ja dia ni. Then aku pegang lar satu eyeliner nie sbb dia ada cartoon2 pastu dia kata "Eyeliner!". Okay, lepas tuh aku x pegang apa2 dah. And aku tau lar tuh eyeliner. Kalo ang nak kedai ang maju, ang cakap lar baik2 dgn customer2 hang. Jangan cakap cam robot tarak perasan! LOL!

//Ummm. Memang robot tak dak perasaan pun kan. Hahaha. Kami cepat2 keluar dari kedai tuh. Menyampah tngk cina tuh.  Dan satu lagi. Kalo aku masuk apa2 kedai pon, aku cukup tak suka kalo pekerja dia dok ikut2 aku. TENSION TAU DAK! Orang tak dak ketenangan nak beli barang tau dak.
Rimas doh. OKEY BAI DEAR. :)

-----> THANKS SEBAB BACA BLOG AKU NIE YA. :D







Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome