| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
Miss me?
Thursday, May 10, 2012 | 7:09 AM | 0 comments




Assalamualaikum wahai manusia yang hensem dan cantik :) miss me? No? Okay bye.


Okay// Aku buat lawak. Haha. Fake laugh actually. HEY! I'm backkk! 
Mesti ampa hairan kan. Pasaipa aku x menaip blog ? Haha. Study ? Of course, NOT.
I'm not a person who likes reading book. Not at all. ;D


Kay// Minggu depan hari ibu kan. What kind of present that you would like to buy for your mum?
Gucci handbag? Carlo Rino purse? 6 inchi Channel high heels?


Haha. Aku x mampu nak beli all those expensive things. I only buy the cheap one maaa. Aku x pasti lagi nak bagi apa kat mama aku nanti. Btw, I Love You, Mama! So so so much! Muahhh!


Umm. Minggu depan exam kan. Wow. I haven't prepared anything yet. Oh my god. Mampuish gua doh! R.I.P.  Ish, menatang apa aku tulis nie.
Kaku di saat memegang kertas exam. Grrrrr. Oh. Minggu depan hari guru jgak kan! ;D


Guys, selasa yg lalu aku dgn kawan2 aku p lawan forum. First time experience kot. Kami p lawan kat sekolah tanjung pauh. Guess what? Kami kalah dohhh. Oh yeah. Semua org yg masuk forum semua besaq2, tinggi2, mature2. Kami? Mcm budak form 2! Well, awet muda. Huehue.


Tiba2, lapaq cokelat Dove. Umm. Yummy2. Kay, goodbye. See you.. umm... two month later! Tunggulah aku nak update blog bila noh. Hue hue. =..=








Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome