| welcome to my blog, do not be naughty here ya.. ♥ | Follow ? | Go back home ? |
♥ sue hagemaru :) ♥
2013
Saturday, December 29, 2012 | 12:24 AM | 0 comments
Assalamualaikum beautiful people. How's your holiday? 
As u know, aku dah berkurun lama nya tak update blog kan. Mesti korang rindu gila kat aku kan. 
HAHA. Ok, aku memang malas gila kot nak hapdate blog aku ni. Totally ! 
As u know, lagi bbrp hari lagi 2013 akan menggantikan tmpt 2012 kan. Sooo, taun depan aku form 5. And that's mean aku merupakan spm victim. i'm dead. i'm dead.

TAKUT? Of course lah aku takut nak menghadapi spm. AKu harap tahun depan aku  berubah lar. Dari unmature ke mature (acece). Dari malas ke rajin. Dari gediks ke super gedikss. Dari pendek ke tinggi mcm SUPERMODEL. HAHA, pulun kan aku? Mmg kalo bab2 pulun serah lar kat aku.  Tapi aku rasa biar lah kita jadi diri sendiri lebih bagus kan. 

PREPARATION? Uhh// What's type of preparation? My wedding preparation or my school preparation? Oh! SUE! Behave yourself! SERIOUSLY, otak aku selalu bengong bila menaip blog.
Aku bukan dilahirkan utk menjadi seorang blogger. :D

Back to the topic, semua preparation sekolah aku semua dah beres. Dari pencilbox, stokin, kasut, baju, beg (yg lama) termasuk lar ehem2. HAHA. Amboi kau sue. Faham2 lar ehem2 tuh apa ya. 
OKAY, aku bagi clue. benda tuh kita pakai hari2. :0

HOMEWORK? ....................... still uncomplete.......................

ISHHH//  Depa kata kelas 5 alfa kat tingkat 4. ADOHAI. Aku ni dah lar jenis senang semput bila penat. Rumah aku 2 tingkat pun, aku penat nak naik. Ni plak tingkat 4. Paham2 jer lah.



OBSES? haha. i'm obses on food. Food is everything to me. Satu lagi. Sekarang aku rasa aku smakin meminati korea. HUH? what? nmpknya minda aku dah dipengaruhi korea. Skrang aku tngh layan drama my daughter the flower. HAHA.

Aku ada satu lagi benda nak share. Sebenarnya aku takut kawan2 aku semua dah mature. Dan aku takut diorang tak layan benda2 childish ni dah. What about me? Kalo suma kawan2 aku mature, sapa nak main sik sik bom bom dgn aku? Sapa nak jadi patrick aku? Sapa nak dngr lawak bodoh aku? Sedih2. SO, aku harap depa tak mature lagiiiii!

So, thanks sbb sudi membaca blog aku ni. Aku tahu blog aku ni mmg boring kan. Kalo nak dibandingkan dgn blog fatin liyana, pergghhh. Tak dpt nak dibayangkan. Hah!  OK. BYE. 

                                                                                XOXO


                                                       

                                          lol! tak sabar nak tngk aaron aziz jd host fear factor mlm ni!!


Older Post | Newer Post
TOKE BLOG



Hey guys ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.Be nice here k. or u go to hell..

CHIT CHAT HERE

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It
Best view with : Google Chrome